Donnerstag, 8. Oktober 2015

Hans Söllner


Hans Söllner begleitet mich schon seit über 20 Jahren. Eines meiner ersten Konzerte war ein Hans Söllner Konzert. Die Musik hat mir, obwohl es so rein gar nichts mit Hardcore oder Punk zu tun hat, schon immer gefallen. Naja uns seine Texte kann man, egal ob man jetzt kifft oder nicht, eigentlich nur gut finden.
Der Mann hat ja auch ein weitaus größeres Spektrum als Ganja und die Legalisierung von Marihuana. Er trifft mit seinen Aussagen oft den Punkt und eckt bewusst an.
Wer sich mal die Mühe macht und sich die Texte durchliest, der wird verstehen was ich meine.

Einen Besuch auf seiner Heimseite kann ich auch nur jedem empfehlen. Hier werden immer wieder neue Videos oder auch Gedichte von ihm eingestellt.

Hier eine kleine Leseprobe für die, die der bayrischen Sprache mächtig sind.

Irgendwann werds merka, das ma Göid ned fressen konn!


Schau am Untersberg zua , wiara im Nebe vasinkt
Weil unsa Bauernland nach Odl und nach Kunstdünga stinkt,
Weils bloss ums Göid geht und um Macht und weil se koana meha scheniert,
Weils bloss nu Mais obaun und koa Bleame meha bliat.

Schau am Untersberg zua ,wiara se schamt und wiara read,
Weil koa Amsl meha singt und koa Schmetterling meha fliagt,
Koane Kia meha auf da Wiesn ,eanan Dreck fahrns naus in Woid,
Und fürs Viecha schindn kriags an hauffa Göid.

Koana schimpft und koana bettlt,
Koana zwingt oda bedroht,
Schau da Himme is blau – weiss
Abas Land is braun und tot
Koana lacht meha, koana freid se, bloss im Wirtshaus werd nu grafft,
weil se da Baua d Mille a beim Aldi kafft.

Es is nu gor ned so lang her do hots nu Äpfe gem und Birn
Und de Bauern warn nu stoiz , ham guade Fraun ghabt und a Hirn
Eanane Kia ham Heandln ghabt und im Johr hams zwoa moi gmaht
Mit da Sansn und am Sonntog wars schee staad

Um an Hof war ois schee aufgramt und de Kinda ham schee gspuit
Hehna, Facken ,Gäns und Ressa, bloss im Winta warns im Stoi
Im Somma war ma draussn und im Winta war ma drinn
Des is Vergangenheit und nix is a so bliem

Koana schimpft und koana bettlt, koana zwingt oda bedroht
Schau da Himme is Blau-weiss
aba s Land is braun und tot
Koana lacht meha oda freit se
Bloss im Wirtshaus werd nu grafft,
Weil se da Baua d Mille a beim Aldi kafft.

Schau am Untersberg zua wia ra se im Nebe vasteckt,
Weil a ned zuschaun mog ,wia ois do drunt varreckt.
Hans Söllner

Am 19.Oktober erscheint seine Biographie und ich bin schon sehr darauf gespannt. 

Hier ist noch ein Clip als kleinen Appetitanreger.


2 Kommentare:

  1. Der kann aber auch ganz schön berven mit seiner Art. Har bestimmt auch eine kleine Paranoia.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das kann natürlich gut sein. Ich würde ihn ja trotzdem gerne mal kennenlernen

      Löschen